Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich - Małgorzata Duczkowska-Piasecka

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Duczkowska-Piasecka

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376419855
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 241
Data wydania: 2013-09-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.99
książka
51.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Autorka

Książka "Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich"
Małgorzata Duczkowska-Piasecka