Marketing Teoria pragmatyczna - Pazio Nemezjusz M.

Marketing Teoria pragmatyczna

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pazio Nemezjusz M.

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788378140795
EAN: 9788378140795
Format: 245 x 165 x 25
Oprawa: Twarda
Stron: 438
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Książka "Marketing Teoria pragmatyczna"
Pazio Nemezjusz M.