Marketing Teoria i przykłady -

Marketing Teoria i przykłady

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: PLACET
ISBN: 9788374881524
EAN: 9788374881524
Format: 235 x 165 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 392
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Książka "Marketing Teoria i przykłady"