Marketing technologii społecznych - Li Charlene, Bernfoff Josh

Marketing technologii społecznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Li Charlene, Bernfoff Josh

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040729
EAN: 9788361040729
Format: 240 x 170 x 30
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 348
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.50
książka
59.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy?
Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego - wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę.

Książka "Marketing technologii społecznych"
Li Charlene, Bernfoff Josh