Marketing szeptany - Andy Sernovitz

Marketing szeptany

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andy Sernovitz

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326406638
EAN:
Format: 175 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 172
Data wydania: 2010-12-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
79.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.

Książka "Marketing szeptany"
Andy Sernovitz