Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Philip Kotler; Joel Shalowitz; Robert J. Stevens

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Philip Kotler; Joel Shalowitz; Robert J. Stevens

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326443787
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 692
Data wydania: 2013-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
82.99
książka
105.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.:
  • opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
  • analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
  • omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
  • tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
  • zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
  • kwestie związane z promocją usług medycznych.

Książka "Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej"
Philip Kotler; Joel Shalowitz; Robert J. Stevens