Marketing sportu - Andrzej Sznajder

Marketing sportu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320822052
EAN:
Format: 162 x 237
Oprawa: miękka
Stron: 310
Data wydania: 2015-05-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
64.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu.

Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Książka "Marketing sportu"
Andrzej Sznajder