Marketing sportu - Andrzej Sznajder

Marketing sportu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819915
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 316
Data wydania: 2011-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
64.90
książka
70.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu: ?klubami sportowymi, ?związkami sportowymi, ?przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, ?mediami realizującymi transmisje sportowe.

Książka "Marketing sportu"
Andrzej Sznajder