Marketing relacji. Teoria i praktyka - Maciej Mitręga

Marketing relacji. Teoria i praktyka

4.00 Oceń książkę!

Autor: Maciej Mitręga

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560664
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 147
Data wydania: 2008-07-07
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
35.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka "Marketing relacji. Teoria i praktyka"
Maciej Mitręga