Marketing Q lojalności - Mateusz Nemezjusz Pazio

Marketing Q lojalności

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mateusz Nemezjusz Pazio

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379307814
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 300
Data wydania: 2015-07-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.00
książka
67.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, ktoacute;ry wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan oacute;w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to "walka" rynkowa, mająca na celu zdobycie zasoboacute;w pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.

Prezentacja rozległego zestawu środkoacute;w zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo ndash; w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania ndash; reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona "konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu". Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektoacute;rych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być roacute;wnie dobra, jak każda inna.

Książka "Marketing Q lojalności"
Mateusz Nemezjusz Pazio