Marketing polityczny w teorii i praktyce - Andrzej Jabłoński; Leszek Sobkowiak

Marketing polityczny w teorii i praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Jabłoński; Leszek Sobkowiak

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322930120
EAN:
Format: 240 x 170
Oprawa: miękka
Stron: 238
Data wydania: 2009-09-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
26.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jest to drugie wydanie podręcznika adresowanego do studentów politologii i socjologii, a napisanego przez pracowników politologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wydanie pierwsze, które ukazało się w roku 2002, służyło z powodzeniem siedmiu kolejnym rocznikom. Przy opracowaniu obecnego, nieco obszerniejszego wydania autorzy poszczególnych, niekiedy gruntownie przepracowanych rozdziałów wykorzystali doświadczenia zebrane w trakcie tych siedmiu lat posiłkowania się pierwszą wersją książki, a tam, gdzie to było potrzebne i możliwe - uaktualnili prezentowane treści (przede wszystkim wzbogacili część teoretyczną o nowe przykłady i dane liczbowe). Z tych przede wszystkim względów prezentowany podręcznik możemy zarekomendować jako pracę bardzo przydatną, bo gruntownie sprawdzoną, poprawioną i zweryfikowaną w uniwersyteckiej praktyce.

Książka "Marketing polityczny w teorii i praktyce"
Andrzej Jabłoński; Leszek Sobkowiak