Marketing polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman

Marketing polityczny. Teoria i praktyka

4.00 Oceń książkę!

Autor: Iwona Hofman

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN: 978838377840467
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 112
Data wydania: 2011-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
12.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym. Tym samym książka może stać się pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów akademickich kierunków: politologia, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kulturoznawstwo, marketing oraz socjologia.

Książka "Marketing polityczny. Teoria i praktyka"
Iwona Hofman