Marketing polityczny. Studium porównawcze - Marek Mazur

Marketing polityczny. Studium porównawcze

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Mazur

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301147372
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 359
Data wydania: 2007-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
39.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy.
Między innymi niespodziewany sukces Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Spis treści:

I - Historia zastosowania marketingu politycznego
II - Cechy szczególne marketingu politycznego
III - Analiza rynku politycznego

Książka "Marketing polityczny. Studium porównawcze"
Marek Mazur