Marketing polityczny. Doświadczenia polskie -

Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377804834
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 576
Data wydania: 2013-04-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
45.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to - bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej)."
Fragment Wprowadzenia

Książka "Marketing polityczny. Doświadczenia polskie"