Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3 - Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna

Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788362325399
EAN: 9788362325399
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 224
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Książka "Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3"
Pietraszewski Marian, Strzelecka Krystyna