Marketing Podręcznik akademicki - Michalski Eugeniusz

Marketing Podręcznik akademicki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michalski Eugeniusz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301140518
EAN: 978830114051903
Format: 240 x 165 x 40
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Stron: 648
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.00
książka
54.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.
Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.
Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę "Marketing. Podręcznik akademicki" wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym. Gratulujemy naszemu autorowi i zachęcamy do zapoznania się z nagrodzoną publikacją i aneksem!

Książka "Marketing Podręcznik akademicki"
Michalski Eugeniusz