Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy - Agnieszka Baruk

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Baruk

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372516308
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 272
Data wydania: 2006-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.49
książka
48.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.

Książka "Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy"
Agnieszka Baruk