Marketing partyzancki - Jay Conrad Levinson

Marketing partyzancki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jay Conrad Levinson

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326412523
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 424
Data wydania: 2011-12-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
73.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:
- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,
- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,
- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,
- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,
- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Książka "Marketing partyzancki"
Jay Conrad Levinson