Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie - Jay Conrad Levinson; Shane Gibson

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jay Conrad Levinson; Shane Gibson

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326413261
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 232
Data wydania: 2011-08-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.49
książka
53.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
- 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
- zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
- siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
- obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
- 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
- darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
- narzędzia społecznościowe przyszłości,
- i dużo, dużo więcej!

Książka "Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie"
Jay Conrad Levinson; Shane Gibson