Marketing narracyjny - Mistewicz Eryk

Marketing narracyjny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mistewicz Eryk

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324635238
EAN: 9788324635238
Format: 210 x 140 x 16
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 224
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.97
książka
34.49zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

  Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  o sobie (personal branding),
  o firmie (komunikacja korporacyjna),
  o produkcie (komunikacja produktowa),
  o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Książka "Marketing narracyjny"
Mistewicz Eryk