Marketing na rynku prasowym - Ryszard Żabiński

Marketing na rynku prasowym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ryszard Żabiński

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818949
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 230
Data wydania: 2010-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
56.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce w dobie transformacji ustrojowej w kraju, z uwzględnieniem wpływu uwarunkowań globalizacyjnych, w tym związanych z procesem integracji Polski z Unią Europejską. Celem publikacji jest również krytyczna analiza zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku prasowego, przy uwzględnieniu jego specyfiki oraz wykorzystaniu interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny medioznawstwa i marketingu.

Książka "Marketing na rynku prasowym"
Ryszard Żabiński