Marketing na rynku nieruchomości - Ewa Stachura

Marketing na rynku nieruchomości

3.40 Oceń książkę!

Autor: Ewa Stachura

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320816952
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 266
Data wydania: 2007-06-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
książka
51.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie. Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.

Książka "Marketing na rynku nieruchomości"
Ewa Stachura