Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Marketing mobilny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
EAN: 9788380858886
Format: 230 x 160 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Książka "Marketing mobilny"
Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa