Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju - Trojanowski Tomasz

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

4.00 Oceń książkę!

Autor: Trojanowski Tomasz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380857049
EAN: 9788380857049
Format: 230 x 160 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
68.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix - produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Książka "Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju"
Trojanowski Tomasz