Marketing międzynarodowy - Limański Andrzej, Drabik Ireneusz

Marketing międzynarodowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Limański Andrzej, Drabik Ireneusz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376412351
EAN: 9788376412351
Format: 235 x 165 x 21
Oprawa: Miękka
Stron: 416
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
78.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:

- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.

Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.

Książka "Marketing międzynarodowy"
Limański Andrzej, Drabik Ireneusz