Marketing międzynarodowy - Smalec Agnieszka

Marketing międzynarodowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Smalec Agnieszka

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788372418999
EAN: 9788372418999
Format: 240 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 142
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku - jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.

Książka "Marketing międzynarodowy"
Smalec Agnieszka