Marketing międzynarodowy - Duliniec Elżbieta

Marketing międzynarodowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Duliniec Elżbieta

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817874
EAN: 9788320817874
Format: 240 x 170 x 30
Oprawa: Miękka
Stron: 320
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:

istota marketingu międzynarodowego,
analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,
strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
badania marketingowe rynków zagranicznych,
kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),
organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.

Książka "Marketing międzynarodowy"
Duliniec Elżbieta