Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki - Jan Wiktor; Agnieszka Żbikowska; Renata Oczkowska

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jan Wiktor; Agnieszka Żbikowska; Renata Oczkowska

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817881
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 347
Data wydania: 2008-09-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
10.99
książka
54.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

Książka "Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki"
Jan Wiktor; Agnieszka Żbikowska; Renata Oczkowska