Marketing jako narzędzie sprawowania władzy w ustroju kapitalistycznym - Jakub Świderski

Marketing jako narzędzie sprawowania władzy w ustroju kapitalistycznym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jakub Świderski

Wydawnictwo: Maszoperia Literacka
ISBN: 9788362129119
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 118
Data wydania: 2010-10-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Społeczeństwo poddane marketingowi, napędzane jest powszechnym przekonaniem, iż pieniądz, prestiż i dobrobyt materialny są głównymi celami istnienia ludzkości. Manipulacja oparta na żądzy posiadania i lęku o utratę własności, wywołać ma posłuszeństwo jednostek względem reklamodawców, pracodawców oraz państwa uznającego zysk za priorytet.

Książka "Marketing jako narzędzie sprawowania władzy w ustroju kapitalistycznym"
Jakub Świderski