Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem - Scott David Meerman

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Scott David Meerman

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326431067
EAN:
Format: ...
Oprawa: twarda
Stron: 236
Data wydania: 2013-11-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
74.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?

We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.

W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
  • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
  • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
  • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
  • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

Książka "Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem"
Scott David Meerman