Marketing doświadczeń -

Marketing doświadczeń

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565560
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 302
Data wydania: 2013-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
książka
56.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
  • - o szybko zmieniających się wymaganiach,
  • - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
  • - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.
W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

Książka "Marketing doświadczeń"