Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy - Iwona Skowronek

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Iwona Skowronek

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612448
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 260
Data wydania: 2012-10-26
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
46.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:

 -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń

 -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta

 -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)

 -budowę emocjonalnych podstaw lojalności

 -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

OPINIE

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.

prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Książka "Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy"
Iwona Skowronek