Marketing doświadczeń geneza i rozwój - Katarzyna Dziewanowska; Agnieszka Kasprzak

Marketing doświadczeń geneza i rozwój

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Dziewanowska; Agnieszka Kasprzak

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301174293
EAN:
Format: 168 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 208
Data wydania: 2013-10-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej...

Książka "Marketing doświadczeń geneza i rozwój"
Katarzyna Dziewanowska; Agnieszka Kasprzak