Marketing dla studentów kierunków technicznych - Tony Curtis

Marketing dla studentów kierunków technicznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tony Curtis

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326444975
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 483
Data wydania: 2013-08-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
  • współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
  • elementy marketing-mix,
  • główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

    Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych

    Książka "Marketing dla studentów kierunków technicznych"
    Tony Curtis