Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Bjorn Lunden; Ulf Svensson

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bjorn Lunden; Ulf Svensson

Wydawnictwo: BL Info Polska
ISBN: 9788389537836
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 213
Data wydania: 2014-06-16
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
33.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Książka "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Bjorn Lunden; Ulf Svensson