Marketing dla inżynierów -

Marketing dla inżynierów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320819991
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 294
Data wydania: 2012-01-26
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
58.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka "Marketing dla inżynierów"