Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów -

Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411847
EAN:
Format: 175 x 250
Oprawa: Miękka
Stron: 484
Data wydania: 2011-11-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
65.99
książka
80.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.

Książka "Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów"