Marketing dla bystrzaków - McMurtry Jeanette

Marketing dla bystrzaków

4.00 Oceń książkę!

Autor: McMurtry Jeanette

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328359031
EAN: 9788328359031
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

Wykorzystanie psychologii wyboru
Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Książka "Marketing dla bystrzaków"
McMurtry Jeanette