Marketing business to business - Golik-Górecka Grażyna

Marketing business to business

4.00 Oceń książkę!

Autor: Golik-Górecka Grażyna

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372514143
EAN: 9788372514141
Format: 230 x 156 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 222
Data wydania: 2004
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc w oczekiwania odbiorców zarówno studentów, jak i praktyków gospodarczych.Celem książki jest nie tylko przedstawienie specyficznych cech i problemów marketingu przemysłowego, ale także podkreślenie finansowych aspektów decyzji marketingowych, w szczególności decyzji strategicznych.(...)Autorka szeroko omówiła znaczenie Internetu, jako globalnego medium, w tworzeniu promotion mix. Pokazała też zastosowanie Internetu w planowaniu, tworzeniu produktów, ustaleniu cen, a także w kształtowaniu kanałów dystrybucji. Opisane szczegółowo modele handlu elektronicznego wyznaczają kierunki możliwych rozwiązań tego handlu na rynku przemysłowym.Kompleksowe ujęcie problematyki marketingu business to business, z uwzględnieniem nowoczesnych trendów i koncepcji marketingowych, czyni książki bardzo użyteczna zarówno w dydaktyce związanej z marketingiem przemysłowym, jak i w praktyce, w procesie formułowania realizacji skutecznych strategii marketingowych".

Książka "Marketing business to business"
Golik-Górecka Grażyna