Marketing bez tajemnic - Willem Burgers

Marketing bez tajemnic

4.00 Oceń książkę!

Autor: Willem Burgers

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326445248
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 196
Data wydania: 2013-08-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
39.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.


Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:

  • jak połączyć formuły 4P i 4C,
  • na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
  • jak kształtować własny rynek,
  • jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
  • dlaczego opłaca się być uczciwym.

    Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

    Książka "Marketing bez tajemnic"
    Willem Burgers