Marketing bankowy - Małgorzata Kolasa

Marketing bankowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Kolasa

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560862
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 155
Data wydania: 2008-10-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
41.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Głównym celem pracy było zebranie i opracowanie szczegółowych informacji na ten temat zarówno w oparciu o fachowe czasopiśmiennictwo i własne badania, jak i kanony polskiej i zagranicznej literatury z zakresu marketingu bankowego. Praca jest próbą "zatrzymania w czasie" obrazu polskiego sektora bankowego popartego stosownymi przykładami. Podejmuje ona szereg zagadnień dotyczących najnowszych trendów w zakresie: produktów i usług finansowych - pakietyzacji, personalizacji, bancassurance, lokatofunduszy czy rozdziału środków strukturalnych Unii Europejskiej; dystrybucji - bankowości pocztowej, doradztwa mobilnego, bankowości elektronicznej, a w tym m.in.: m-bankingu, i-bankingu, corporate bankingu i Contact Cen-ters; Public Relations - działalności charytatywnej, edukacyjnej i proekologicznej banków oraz sponsoringu; reklamy - merchandisingu, reklamy kinowej, mobilowej i ad verto, reklamy internetowej i etyki w działalności reklamowej banków; marketingu wewnętrznego - najnowszych trendów z zakresu rozwoju kadry pracowniczej i realizacji polityki jakości w banku. W pracy podjęto wysiłek usystematyzowania zakresu pojęciowego marketingu bankowego na podstawie literatury anglojęzycznej, unaocznienia zjawiska przemieszania się kanałów dystrybucji i ujednolicenia modelu kanałów dystrybucji oraz opisania zjawisk zachodzących w sektorze bankowym w zakresie marketingu wewnętrzneg.

Książka "Marketing bankowy"
Małgorzata Kolasa