Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer - Jeffery Mark

Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jeffery Mark

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324693368
EAN: 9788324693368
Format: 238 x 168 x 22
Oprawa: Miękka
Stron: 320
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.47
książka
42.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

Książka "Marketing analityczny 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer"
Jeffery Mark