Marketing a podatki w 2009 roku - Walerjan Dorota

Marketing a podatki w 2009 roku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Walerjan Dorota

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410036
EAN: 9788376410036
Format: 240 x 170 x 30
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 400
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
75.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii "za obrót"; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.

Książka "Marketing a podatki w 2009 roku"
Walerjan Dorota