Marka -

Marka

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365705907
EAN: 9788365705907
Format: 240 x 165 x 20
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną - postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc - brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, tożsamościach, autentyzmie, wartościach, sukcesach i prawdach marki niczym o egzystencji żywych istot. Obserwujemy społeczności i komunikaty, wiedząc, że to jednak ekonomia, a nie psychologia stanowi ich grunt ontologiczny, ale ponieważ zbyt wiele konceptów modelu gospodarki jest do przebrnięcia, a ich paradygmaty i tak boleśnie modyfikuje doraźna polityka, intryguje nas konsumeryzm nie tylko jako działanie biznesowe sensu stricto, lecz także kolekcja aktów wizualnych oraz werbalnych, których doznajemy m.in. z powodu konwergencji mediów o odnawiającym się statusie, tak efektownie wizualizujących ludzkie potrzeby i iluzje potrzeb".

Książka "Marka"