Marka prywatna - Lars Thomassen; Keith Lincoln

Marka prywatna

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lars Thomassen; Keith Lincoln

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326437885
EAN:
Format: 175 x 245
Oprawa: twarda
Stron: 340
Data wydania: 2012-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
74.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.

Czy towary będą tańsze? Jakiej będą jakości? Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni? Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.

W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:
- faktów i mitów związanych z marką prywatną,
- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,
- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,
- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,
- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,
- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.

Książka "Marka prywatna"
Lars Thomassen; Keith Lincoln