Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380853454
EAN: 9788380853454
Format: 230 x 159 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 242
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
53.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Książka "Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej"
Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna