Mapy Recepcji Reklamy - Adam Grzegorczyk

Mapy Recepcji Reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Grzegorczyk

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320820782
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 212
Data wydania: 2013-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
książka
63.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Mapy Recepcji Reklamy"
Adam Grzegorczyk