Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów - Kalbach Jim

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kalbach Jim

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328329317
EAN: 9788328329317
Format: 232 x 170 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 376
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Skupienie się organizacji na wewnętrznych procesach biznesowych może pomóc w uzyskaniu płynnej współpracy między poszczególnymi jej działami. Jeśli jednak mimo osiągnięcia takiej płynności klienci wciąż odczuwają frustrację i niezadowolenie z otrzymanego produktu czy usługi, oznacza to, że pojawił się poważny problem. Aby go rozwiązać, trzeba zmodyfikować sposób działania firmy, tak aby możliwe stało się spełnienie oczekiwań jej klientów. Diagramy synchronizacji i mapowanie wrażeń są doskonałą drogą do zdobycia wiedzy, co w tym celu należy zrobić.

Niniejsza książka jest wnikliwym i praktycznym podręcznikiem projektowania wrażeń użytkownika. Będzie niezastąpionym poradnikiem dla każdego, kto chce w swojej firmie uzyskać synchronizację świadomości organizacji z faktycznymi doświadczeniami jej klientów. Pokazano tu, jak oceniać swoją pozycję sprzedażową, jak osiągnąć synchronizację zespołów i poziomów organizacji, i wreszcie, jak posłużyć się wizualizacjami jako wspólnymi ramami odniesienia. Przedstawiono diagramy, które stanowią doskonały sposób wizualizowania wrażeń klientów. Dzięki opisanym tu narzędziom zaproponowanie udoskonaleń w działaniu firmy przyjdzie o wiele łatwiej.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  korzyści z mapowania wrażeń dla strategicznego zarządzania firmą
  koncepcje leżące u podstaw diagramów synchronizacji i mapowania wrażeń
  etapy iteracyjnego mapowania wrażeń i wykorzystywanie diagramów
  praktyczne przykłady zastosowania diagramów synchronizacji
  różne rodzaje diagramów i ich wykorzystanie

Mapowanie wrażeń — z tego korzystają skuteczni szefowie i właściciele firm!

Książka "Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów"
Kalbach Jim