Makreting produktów systemowych -

Makreting produktów systemowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320820164
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 258
Data wydania: 2012-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.99
książka
53.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: - systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, - systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, - systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, - systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych). Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Makreting produktów systemowych"