Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki - Stephen Brown

Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stephen Brown

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301156213
EAN:
Format: 140 x 200
Oprawa: miękka
Stron: 158
Data wydania: 2008-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.90
książka
24.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Książka "Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki"
Stephen Brown